De vormen van energie

Er zijn tal van manieren om energie op te wekken en door techniek en innovatie komen daar steeds meer nieuwe manieren bij. Dit is niet erg aangezien de traditionele manieren zoals kolen en gas langzaam opraken en slecht zijn voor het milieu dan de nieuwe energiesoorten. Er zijn op dit moment wel meer dan 7

Best time ever

Ook de avonden daaropvolgend waren top avonden in de club. Het was onder zowel de inwoners als toeristen bekend dat ik in totaal drie avonden zou draaien en mensen kwamen speciaal voor mij terug. Dit is toch wel een van de grootste complimenten die je als nog redelijk onbekende dj kan krijgen, mensen die drie

Jetlag

Na een aantal uurtjes de club en het geluid verkend te hebben besloten we weer terug naar het hotel te gaan. Ik kan een jetlag nooit zo heel goed handelen, dus ik vond het wel welletjes voor die avond. De volgende dag hebben we de hele dag rond het zwembad van ons hotel gehangen zodat

Bali bij daglicht

De volgende ochtend werden we voor het ontbijt opgehaald door de manager van de club. Hij nam ons mee naar een geweldig restaurant aan het strand. Omdat we de avond van te voren pas laat waren aangekomen had ik nog niet veel van Bali by daylight gezien. Nu we rustig zaten te wachten op het

Ready to take off

Afgelopen maandag stapte ik met mijn manager en tevens goede vriend op het vliegtuig naar Bali. Het is niet alleen mijn eerste keer draaien in zo een ver oord maar ook de eerste keer dat ik richting Azië vlieg. De organisatie van de club was zo aardig om een vlucht via Emirates voor ons te

Gezond blijven

Vooraf aan mijn trip ben ik regelmatig in de sportschool geweest. Vanwege mijn vele reizen kan ik er niet altijd een super gezonde levensstijl op na houden en dat begon de afgelopen maanden een beetje zichtbaar te worden. Het is niet dat ik gigantisch veel kilo’s aan was gekomen maar wat afvallen en droger worden

Welkom!

Welkom om de pagina van DJ Bootleg. Wekelijks houd ik jullie op de hoogte van mijn leven, zowel thuis als op reis. Mijn blog van deze week gaat over mijn trip naar Bali. Ik had jullie enkele maanden terug al verteld dat ik benaderd ben door een club op dit eiland. Zij hebben een aantal